Vilse

ja, min morgonpromenad blev inte riktigt vad jag tänkt när jag vid tio i tio gick iväg. När jag kom till Stensö tänkte jag att "..äh jag tar ett litet varv här innan jag går hem". Men mitt bland orienterande skolklasser tänkte jag nog inte riktigt klart o råkade hamna i 5km-spåret, jag gick o gick o till sist hamnade jag i en fårhage bland massa söta får o lamm som gjorde mig sällis ett tag. jag mötte Hilda på stensövägen och bestämde dejt på em. När jag äntligen kom hem var klockan 12 och jag skulle träffa klassen vid ett. Men jag hann både gå ut med Qvintus, duscha och äta. Mycket imponerande, sen lyssnade vi på föreläsningen och sen gick jag o Hilda på stan. Vilka fynd vi gjorde...
Fynd #1: Sjuuukt fina skor köpte jag på Arnolds, tack hilly som hittade de.
Fynd #2: Gilette Venus Breeze, nu kommer jag få så himla lena ben i sommar, haha.
Fynd #3: Varsitt ashett sverige-linne som vi ska ha på oss under hela EM, så hoppas vi är med länge!
Fynd #4: Hilda hittade en asfin rosa kofta på gina, på rean! snacka fynd!
Fynd #5: Salladerna på Skafferiet, mätta o glada blev vi!

Så det här har varit en mycket bra dag, och trots att jag var sjukt sugen på allt möjligt gott o onyttigt idag har jag hållt mig på mattan och bara tagit en ruta 70% choklad! O eftersom morgonpromenaden spårade ut lite blev det över 21000 steg idag, så jag är nöjd!

Nu ska vi snart krypa ner i sängen o kolla på "inför eurovison song contest"
Ha en god natt mina vänner!
e.

Kommentarer
Postat av: hildur den vildur

fynddagen kan man nästan kalla den haha. Nu sitter ja här o väntar på dig tihi..sitter o sjunger "det kallas tvivel det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör" bra låt haha.
Jag har dansat massor i min lgh nu till shout out louds...ibland är det tur man bor själv haha. Tack för gårdagen...den var fantastisk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback