Uppe med tuppen...typ

God morgon!
Det är så himls skönt att gå upp i tid på sin lediga dag! klockan ringde åtta och jag snoozade bara två gånger. =) Det är ljuvligt väder idag så jag sa straxta o gå en runda (måste bara ladda upp lite batteri i mp3:n.) Vill ju inte riskera att tvingas gå utan musik! Sen när jag kommer ham ska jag käka frulle, plocka iordning lite här hemma så det är klart tils ikväll! Sen ska jag ta med mig en filt o en bok o lägga mig vid kattrumpan i sola några tmmar, sköööönt! i em sen så ska jag o hilda (o kanske ann?) kolla in fulla kvastkampare o dricka cider i gräset! sen ikväll är det grillning o partaj!

Hur bra kan det bli lixom?

Dags att dra igång denna dagen på allvar nu så man hinner allt! =)
e.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, det är det som är grejen, jag märker inte det på mina kläder. Inte att dom är för stora eller så men allt sitter bättre. Har alltid haft töjbara kläder så det är väl därför. Men det är skönt för jag är inte den med pengar så sålänge jag kan ha mina "vanliga" kläder så är jag nöjd eftersom det händer så mycket snabbt. Det är ju inget kul att köpa nytt i viktminskningsfasen.

Ha en underbar måndag du med, hur går det med promenaden till Stockholm eller vart det var?
Kram!

Postat av: Stina

svar: Ja, så kul :D. Lycka till då!

2008-05-12 @ 19:01:05
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback