Fredagskväll

Ja... äntligen!! Nu är det helg! Denna dagen har varit gaanska stresad faktiskt. Var i skolan på fm, till tolv sen rusade jag hem o käkade lasagne, hoppade på bussen vid ett och stämplade in 13.32. var sjuuukt mkt att göra idag och jag var typ själv på damavdelningen, jäklar vad jag sprang runt, men det blev endel steg av det! haha! så nu när jag kom hem slängde jag mig i soffan o kollade lite bloggar, snart ska jag ta mina dagliga två rutor Lindt och slappa ner.

Jag kommer faktiskt inte på ngt mer att skriva nu, eller jo, just det, imon ska jag laga en ny maträtt som jag hittat här bland alla bloggar, nämligen kesoplättar, ska bli mkt spännande!

Ha en skön fredagkväll alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Din sambo

jag vill också ha plättar!!!

2008-05-09 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback