8 dagar till sommarlovet

...och egentligen borde jag köra ntyyigt som fan fram tills dess, har varit lite slarvig på sista tiden, eller mycket slarvig rättare sagt, men tack o lov har det inte märkts jättemycket på vågen så det är ju alltis ngt. Men jag känner mig inte alls lika pigg som innan, så borde verkligen!! Men nu är det ju så att det är tentaplugg i åtta dagar framöver, så tiden och orken till att planera o laga massa nyttigt ´finns inte riktigt där, men det kanske är värt ett försök andå. Det dumma är bara att om jag drar till bibblan för o plugga funkar det bara att ha med sallad eller annan kall mat, ingen micro så långt ögat kan nå nämligen, o det tröttnar man ju på till slut. Men det kanske bara är att göra utan att tänka. Hmm.. ska sova på saken! =)

ikväll har jag o qvintus varit hemma själva, P jobbar till 22, det har inte varit så mkt på tv tycker jag så har mest surfat o spelat lite sims. hehe! Men jag har varit lite duktig idag o pluggat på fm, jag har faktiskt hunnit med det jag skulle idag, (har gjort en liten planering) imon är det hårdkörning, ska hinna ganska många instuderingsfrågor imon!

Min promenad till stockholm är off! först så trillade stegräknaren i vattnet, mirakulöst så började den funka igen, men jag tröttnade på o ha den där på höften varenda dag, kläderna hakar ju i hela tiden o antingen måste man ha tröjan över eller under, inget är snyggt! haha! dagens i-landsproblem! men jag är ute o går en del ändå, inte så mkt som innan men ändå. fan att man ska ha tenta nu, det tar så mkt tid o ork, suck!!

Nähä, nu ska vi dräpa en film...
Ska sova på saken så får vi se om jag väljer nyttiga eller onyttiga vägen sista veckan innan sommarlovet!
/e,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback