Skärtorsdag!

Ja nu är det bara en knapp timme kvar av min VFU för denna gången. har haft min sista lektion idag och nu pysslar jag med det sista innan jag beger mig. Har rättat de sista proven, kopierat lite grejer, städat av mitt skrivbord och så. ska bara kopiera lite svar från ett av proven så olle o jag kan jämföra o diskutera på VFU-uppföljningen. Sen ska jag ha en underbaaaar eftermiddag. På vägen hem ska jag stanna på meddo o sola, sen ska jag hem o ha hemmaSPA, denna fantastiska uppfinning som jag bara ääälskar. Sen ska jag o patrik ta en sväng på stan, kanske handla lite och ikväll ska vi till tessan o niklas o dricka vin. kan det bli bättre lixom???

Och mitt nyttiga liv går fortsatt bra, det enda jag verkligen saknar är bröd. men men... så småningom får jag ju äta det igen (de nyttiga sorterna iaf! haha!

ha en underbar skärtorsdag allihop!
/e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Glad påsk!:) Låter som om du har fått en kanonbra start i alla fall! Kram kram

2008-03-20 @ 11:17:30
Postat av: Anna

Ja, det är kanske lite långt att pendla. ;) Men jag är superglad att ha en "hejare" såhär över nätet också, det betyder mycket. :)
Det är synd att mörk choklad är okej och att ägg är okej men inte chokladägg. ;) Hoppas du får en superskön dag med spa, solning, vänner och vin. :)
Kram!

Postat av: Anna

Jag röstar iaf för chokladägg som nästa nyttiga mellanmål. ;)
Hoppas du har haft det bra. Kram!

2008-03-20 @ 22:46:56
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback