Pool 2008

Ja. det nyttiga livet är igång på allvar. Mot beach 2008, eller hrm, som maja o jag ändrade det till, "Pool 2008" efter att ha hört rosengrens planer ang bubbel på uteplatsen! Har hållt mig på mattan i två veckor och det går ganska bra förutom att det är TERROR att åka o handla i dessa tider då affärerna bara är fyllda till bredden med påskgodis. Inte lätt föt en godisgris som jag. men men... jag håller mig till 70% choklad, som jag visserligen ääälskar. Den med hallonsmak är underbar!

Har ett delmål med det hela fram till påsk, då ska jag ha en ätardag med vad jag vill och sen är det fullt ös till mitt slutmålsdatum 20 april när vi åker till turkiet! heja heja! Utan att avslöja för mkt så är 1/3 av målet avklarat nu!

I övrigt så är jag ute på VFU nu, en-och-en-halv vecka kvar ungefär. Känns trist att det snart är över men ska bli ganska skönt att komma tillbaka till bom om ett par veckor! saknar mina kaffe-kompisar!

Annat som hänt är att jag köpt en box med de tre första säsongerna av LOST, I love!! Även en hel del vårkläder har inhandlats så nu ska jag, när jag hinner, ta tag i att rensa ut garderoben och slänga massa skit, det behövs verkligen!

Ska dra till sängen nu o kolla en film innan jag ska sova, det kommer bli en lååång dag imon av massa oika anledningar, om jag orkar kanske jag bloggar på kvällen och berättar hur den gick! men håll tummarna!

Over n' out
e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul! Du är mer än välkommen att kika in när du vill. :) Hur går det för dig?
Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback