Påskdagen 2008

Ja, då var väl påsken snart över. och jag har klarat mig igenom den utan att äta godis, förutom nån liten bit 70% choklad såklart men det får man äta! =) Så resan mot pool 2008 fortsätter i samma glada anda! Ska snart åka till jobbet och träna på självdiciplin, det står nämligen ett världsrekord-stort påskägg fyllt med godis i personalrummet, än så länge har jag klarat mig från sockerfällan, men det är inte lätt!

Jag hade nog inte så mkt mer att säga idag, men jag hoppas alla haft en bra påsk trots vädret och hilda, hoppas VERKLIGEN du mår bättre o att hostan gett upp!! jag ringer ikväll! Löv ju!

Peace!
/e.

Kommentarer
Postat av: Cariel

Duktigt värre!

Postat av: Anna

den ÄR grymt god, tycker absolut att du ska testa men nån dag när det inte är pissväder då såklart. ;) Hur var påsken? Kram!

2008-03-24 @ 11:30:32
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, jag kollade på hm.s sida men hittade inget jag gillade direkt. Jag brukar vara ett fan av hm också. :P Eller ullared men det är ju inte bara att åka dit hipp som happ. Jag ska kolla in laredoute också. Baddräkt får jag nog se om jag hittar i en sportaffär har jag kommit på.

Hoppas du får en jätteskön helg och unna dig lite lyx nu om du ändå ska hålla upp. :)
Kramkram!

2008-03-27 @ 09:08:45
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: hilda

åh du är min sötaste söt..tack för att du är en sån underbar vän..inte alla som förstår hur dåligt ja mår av all hosta men du är fantastisk..ha nu en mysig dag..lek lite med din fina mobil tihi..puss my love

2008-03-28 @ 09:36:40
URL: http://molnina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback