Den jobbiga dagen är över...

...och den blev inte så jobbig som jag hade trott, den började faktiskt helt perekt med att jag mötte en gaaaanska förvånad hilda på vägen till gyn i morse. "Vad gör du här!!?" haha, hon var så söt o sin fina mössa och ganska stressad, precis som jag. men efter påsk, när allt har lugnat ner sig...då, DÅ ska vi mysa! Hur som helst fick jag mina minipiller OCH jag klarade mig undan stolen! puh!

Sen cyklade jag till skolan och hade två timmars lab med fantastiska BF05C och en mats på besök som skulle kritik-attackera mig. Trodde jag iaf, men han hade typ inget alls att säga, så jäkla gött. Det slutade med att vi (jag o gubbarna) satt och diskuterade om och hur man ska labba med blod i skolan (vi tog nämligen blodprov på lektionen) så det var ju nemas problemas. Efter sista lektionen drog jag till maxi, handlade förnödenheter som tulpaner, 70% choklad och dijonsenap och nu väntar jag på att den ojobbiga delen av dagen ska ta fart, den i den välförtjänta tv-soffan. Patrik lagar just nu lax och snart ska vi mumsa i oss det o sen slappa ner!

Ha en skön onsdag-kväll. Jag ska försöka överleva TopModel utan hilda, kan bli svårt!
/e.

Kommentarer
Postat av: hilda

tihi den var en spännande morgon när ja mötte dig hehe.
Nu ska ja sova..har seminarium imon men det känns okej..om IUP hehe.
Sedan ska ja ta det lugnt..
hoppas det går bra med garderoben...glöm inte att spara lite kläder så du inte slänger allt haha..puss

Postat av: Anna

Oh.. fem kilo är ju jättebra! Nu har jag dessutom publicerat måndagens protokoll. :)

2008-03-17 @ 11:54:14
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback