Burr!

Jäklar vad kallt det var att cykla till skolan idag, det var mössa och vantar på. O snart ska jag cykla hem, bugg igen! Är nämligen bara i skolan nu o "vaktar" en elev som skriver prov, när hon e klar har jag hål till 14.40 då resten av hennes klass skriver. Under den tiden ska jag hem o äta o fixa lite grejer! så bara för att det är extra kallt idag ska jag behöva ut o cykla fyra gånger!!!

Annars då... jo mitt nyttiga liv rullar på, det går sakta men säkert åt rätt håll. Så ska nog slippa skämmas på stränderna (läs vid poolen) om några veckor. Så nu hoppas jag verkligen att jag kan komma ifrån skolan den veckan utan att få massa uppgifter i släp. Då stannar jag hemma, inte värt att ha rest på grejer sista året, så hoppas HOPPAS!

Läste precis att Klüft ska sluta med sjukamp o hoppa längd o tresteg ist, kunde hon inte väntat med det tills efter OS!! Nu kommer vi ju kanske bara få en eller möjligtvis två medaljer, om inte wissman kutar på så in i... vill säga. Men Kallur o Holm är väl de vassaste kandidaterna för medaljer iaf. Jag tror inte Klüft kan ta medalj i längdhopp eller tresteg, så jag tycker det är lite trist. men men, det är väl bara att gilla läget!

Nu ska jag rätta provet hon skrev och sen ska jag väl fördriva tiden fram till 14.40, meningsfull dag!!

/e.

Kommentarer
Postat av: hilda

hm du darling kallur kan vi nog stryka för hon är skadad..så vi hoppas på carro ändå..nu ska ja åka hem idag o vila lite..men ringer dig senare..puss uss

Postat av: Anna

Ja verkligen, men man får försöka se det positiva. Att unna sig är helt okej bara det inte blir en vana. :) Nu är det iof redan torsdag men lycka till resten av veckan du också. Kram!

2008-03-20 @ 10:41:05
URL: http://kanjagblismal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback