snörvel

Ja det är ju konstigt, precis när man kört igång med ett hyffsat nyttiare alternativ kommer det som ett brev på posten, DUNDERFÖRKYLNING! Missförstå mig rätt. det var ju inte så att jag hunnit hålla på med nyttigheterna speciellt länge innan hostan kom! Men motivationen till att överhuvudtaget gå ut ur lägenheten försvann ju! Så detta är tredje dagen jag ligger inne, tur att jag var ledig från jobbet! Men imon ska jag dit igen, och en nyttig lunchlåda ligger redan färdig i kylen. imon är det även LÖN, det betyder att jag, innan eller efter jobbet, ska dra en sväng på ica o handla lite smått som jag glömde sist, ska laga kesopizza o lasagne så jag har färdiga lunchlådor ett tag framöver! det påminner mig att jag dessutom behöver köpa nya lådor, o så ska jag kasta alla gamla som aldrig används, antingen är de för stora eller för små.

Kuckelimuckmedicinen har verkligen flödat nu ett par dagar, inte bra, o man ska inte skylla på förkylningen, men det gör jag iaf! haha! men det kanske är så att ibland behöver man en riktig dip för att komma igen med nya krafter! Vi hoppas på det!

Men på tal om ngt helt annat så har jag uppäckt en alldeles underbar artist, melissa horn! hennes skiva är faaaantastisk och jag lyssnar på den hela tiden! rekomenderas! hon ska dessutom med lasse ut på sommarturné i sommar så då får man se henne live, ska bli kul kul!
 
en annan sak som ska bli kul kul är att ikväll börjar sommaren!!! allsång på skansen OCH morden i midsomer! heja heja! dessvärre jobbar både hilly o patrik så jag får gissa mördaren själv!

nu har jag varit borta från mitt horisontalläge i soffan allt för länge, det är tråkigt men man har större chans att bli frisk fort om man tar det lugnt, det säger hilly iaf! :)
/e

ps. jag klarade min sista tenta på biologikursen! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Hilda

vad duktig du är som tar det lugnt. Själv ska jag börja packa nu och messa dig tror jag. När du blir frisk och jag blir frisk helt kan vi la börja med morgonpromenixer?vad sägs om det?Jag skulle ha tvättat tänkte jag idag men alla hade bokat hela dagen..morr. Nu måste jag stiga upp kl åtta imon för att hinna tvätta. Isch.puss på dig mitt snörveldjur

2008-06-25 @ 11:34:37
Postat av: Patrik

Game on!! säger jag bara vi kör from nästa avsnitt istället. Älskar dig snorunge ;-)

2008-06-26 @ 00:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback