egentligen...

... så är det inte så farligt! Jag har varit duktig o nyttig i några dagar nu och det går så lätt, så bra, märks reultat direkt och det är ju så himla kul! Just nu kan jag inte ens förstå hur jag skulle vilja bryta detta!? Hoppas de tankarna håller i sig! Har kylen o frysen full med färdig nyttig mat, fritatta, lasagne, pizza, keso (ny favvo är kesoplättar!) och mozzarella! Nu ska tentakilona bort!

Har för övrigt jobbat hela helgen, ganska lugnt faktiskt, skönt! Ska jobba imon med, lång dag, 11-20.15 men det är bra, då hinner man mycket! Jag har förresten köpt en massa snyggheter nu efter lönen, ett par scarfar från divided, en av de är helt vild, typ självlysande rosa, men den är cool! o lite toppar, men djup ringning i ryggen oxå, mycket snygga tycker både jag o matilda. =)

o spanien tog hem em, bra tycker jag. gillar inte tyskland så mkt! o tänk vad nära sverige var att spela lika med spanien, coolt om vi hade gjort det!! Grattis Spanien!

Nu ska jag ta o diska lite, plocka iordning lite, pedant-emmy kan nännligen inte gå o lägga sig och veta att det är disk o sånt kvar, nej, nej, det går inte alls! sen ska jag lägga mig o läsa lite, har börjat läsa Jo Nesbö - fladdermusmannen, men jag är inte fångad än. Den får femtio sidor till o om jag inte är fast då så byter jag bok, det har bara hänt en gång innan att jag inte läst ut en bok jag börjat med o det var "mossvikenfruar", riktigt kass! Hoppas jag slipper denna gången!

Godnatt!
/e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej svejs! Ja Marian Keyes är en favorit hos mig...tror jag läst de flesta snart...Tänkte börja läsa en bok som heter Thereses tillstånd av Hanna Vibeke-Holst...hört talas om det? Har inte heller läst sjöjungfrun...läste ut tyskungen för några veckor sen och är så sugen på sjöjungfrun men får vänta lite:) Själv då? Hoppas du har en underbar sommar...ska en sväng till Kalmar snart så då kanske vi ses:) Nattinatt och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback