jag undrar...

...som en flundra vart jag lagt min stegräknare!!? tappade ju den i bäcken får några veckor sen, men mirakulöst nog gick den igång igen efter en stunds torkning. Måtste nämligen ha den nu för återigen så "gäller det". Jag o Fannie har varit hos erica o malmö o hälsat på i helgen, vi ska ha enliten klubb på facebook, "minus 12kg" ska den heta för det är så mkt som vi tillsammans vill gå ner!(5 av de ska bort från min kropp) ja är laddad iaf, dessutom är det sommarfest om tre veckor, bra motivation det där. skulle vilja ha is i magen o bara väga mig en gång i veckan men jag är för nyfiken så jag kör nog på med varje morgon som innan. imon är det invägning o sen smäller det!

många andra viktbloggare (nu kallar ju inte jag mig det direkt men ändå) kan vara snabba o dömma folks olika sätt och metoder. Vissa kan hålla motivationen o andra (som jag) pendlar mellan hopp o förtrivlan. Det svåra är inte att gå ner i vikt utan att stanna där. jag tror nog att man bara måste bestämma sig. tveksamt om jag är där ännu, men man ju alltid försöka. hur som helst ville jag bara säga att man inte ska dömma folk för snabbt, alla fungerar olika o har olika sätt att motivera sig själv, jag måste ha en tydligt, realistiskt och närliggande mål, Rivstart är det som funkar bäst för mig.

i övrigt så jobbar jag på, sjukt kul men mycket o göra!
orkar inte blogga mer, ska in o skapa vår grupp nu o sen ska jag sova. klockan ställd på åtta imon, morgonpromme!

e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag är precis som du där...det svåra är inte att gå ner för sdå har man ett mål men när man nått det...vad ska man då göra för att motivera sig? Jag ska försöka köra med små belöningar i form av shopping för det är nog det som kan funka för mig!:) Tycker du är jätteduktig och har varit det innan med...Ska köpa mig en stegräknare nu när lönen kommer...Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback