080109

Halloj!
Första inlägget 2008, tjohooo! Jul o nyår flöt på utan större missöden. En av de bästa grejerna med jul i år var att maja kom hem! det var så himla kul att ses igen! Bästa julklappen var utöver det Lundellboxen "under vulkanen"! GRYM! Nyår tillbringades här hemma tillsammans med Jonas & Anna och Kattis & Magnus, god mat massa brutt och papperspåsen, en lek som jag tror hilda kommer kicka ass i när vi kör den på nästa fest! :)

Nu är tentaplugget igång på allvar, har suttit i först skolen, sen bibblan hela dagen idag, har skrivit så mkt så jag har ont i fingrarna, det är helt sant! Så nu ska jag bara slappa o kolla på Grammisgalan där jag hoppas lasse kammar hem storkovan!

Kommentarer
Postat av: hilda

haha ja det ska bli spännande med den där leken tihi..ja ska gå in i hårdträningen för den haha..tack för en mysig kväll gumman..lycka till med plugget..puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback