Mot beach 2008!

Tjoho, från och med nu kommer detta vara en träningsblogg! haha, ungefär som hildas alltså.
Har varit ute o sprungit min första runda för året idag, o det gick oväntat bra, så nu är det full satsning mot maggan-loppet. Kommer gå galant! Eh... hoppas jag iaf! Måste komma i form till turkietresan oxå vettni, vill ju inte ligga på playan o känna sig som en strandad val, haha! nä, nu jäklar gäller det! Vi är ju ett litet gäng som ska springa loppet så det är bra att vi kan pusha varandra, jag kommer behöva det tror jag! Laget består av: mig, hilda, jennie, hanna o emmelia! ojoj vilket dreamteam!

Hur som helst, ska ta mig ett välförtjänt glas vin nu o hejja på alla dansarna i lets dance!
Ha en skön fredag alla!

/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback