Utmaning

Jag blev egentligen inte utmanad av anna, men jag tyckte det var lite kul så hakade på ändå! =)

3 namn jag går under:
emmy
slemmy (bara ume-anna som kallar mig det)
matte (av qvintus)

3 saker som skrämmer mig:
möss o råttor
trånga utrymmen
den globala uppvärmningen

3 saker jag har på mig:
baggyjeans
vit topp
svart nagellack

3 sanningar:
jag väger mig varje morgon
jag älskar mitt jobb
jag älskar att läsa skönlitteratur (just nu, en klassiker; Agatha Christe - Dolken från Tunis)

3 saker jag verkligen vill ha:
en ny dator
en solig vår
att smaljeansen ska passa om en och en halv vecka

3 personer jag utmanar:
Hilda
Jennie
Josephine
Helena

Jag återkommer ikväll med uppdatering på stegen och så, nu ska jag ner o kolla på nyheterna, vuxenpoäng till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback