Torsdagsblogg

Idag har det varit en bättre dag, tanden känns lite bättre men ska ändå ringa tandis imon så de kollar upp det. Vill ju inte att det ska krångla till ännu mer sen, särskilt inte nästnästa vecka när vi är iväg. Så jag ska ta det säkra före det osäkra!
Var i skolan idag, föreläsning med Börje i fyra timmar, men han är cool alltså. Det blir sällan segt på hans lektioner, man lyssnar och är med hela tiden, lite för att man vet att han kan ryta till om han vill men så är han himla skön alltså, med den dialekten och alla små historier han klämmer in, bl.a. om svärmor och när han drömde att han var gravid, haha!
Stegen har gått fint idag, har gått igen det jag missade i början, skönt! Nu ska jag bara hålla 14000 steg om dagen så kommer jag hamna i Värnamo på söndag! haha!

Måndag: 10073 steg
Tisdag: 10873 steg
Onsdag: 15692 steg
Torsdag: 19036 steg

Imon kan det bli på två sätt,
sätt 1: H&M ringer vid niotiden och frågar om jag kan jobba, jag åker buss till öland o jobbar!
sätt 2: H&M ringer inte och jag har en helt ledig dag! Då ska jag plugga lite, sola, ha hemmaSPA, gå lååångpromenad och kolla lite LOST! Måste städa lite till tjejfesten på lördag oxå.
Båda sätten är ganska bra, men det klart, är ju ganska skönt o vara ledig!

anna, jag tog lite kort när jag var ute o gick idag men det var lite mulet så det såg helt dödstrist ut på korten, tar nya när solen skiner lite. Nu såg det ut som om kalmar är världes tråkigaste stad nämligen! haha.

Sov gott alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Då ser jag fram emot bilderna med solsken på. ;) Jag beställer sol hem till dig i denna sekund! Bara du inte tar min sol. ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback