Stegredovisning

Måndag: 10073 steg
Tisdag: 10873 steg

Jag är inte helt nöjd med dagen. var i skolan till fyra och kom hem med ynka 1200 steg, katastrof vad stilla man är i skolan alltså. Men sen gick jag min runda och hyffsade till siffrorna, hade jag inte varit så trött hade jag gått ut med Q ikväll men nu fick P göra det. Har många steg att hämta in imon, så ska ta en runda innan skolan och en efter och hoppas att jag kommer i fas!

Det var inget kul på TV ikväll, jag är ju en av de få som inte kollar House, så blir en film i sängen ist.
Sov gott alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad härligt! Jag hade också havet att promenera vid för ett tag sen men jag trivs ganska bra med att gå runt här där jag har växt upp också. Man har ju inte riktigt utforskat promenadstigar innan. :P Jag vet inte riktigt om jag har testat den versionen av lasagne, jag vet att min köttfärsgratäng som jag har skrivit om var lite lasagneliknande på orginalreceptet. Men skicka gärna recept, det kan man aldrig få för mycket av. :)Kram imängder!

Postat av: hilda

du är galen..ja hinner inte med din blogg..du har ju blivit som mig haha...du är så himla duktig..du ska veta att ja är riktigt stolt över dig som motionerar så mycket. Go emmy go emmy hehe.
puss på dig

2008-04-09 @ 13:47:00
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Anna

Jo precis, alla får väl göra som man själv vill. Jag går knappt här hemma ändå så det är bara onödigt att ha en makapär som skaver i höften. :P Har din dag varit bra? :) Kram!

2008-04-09 @ 18:30:30
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: jennie

åhh tack så mycket! gud vad kul.. ska ta och köpa mig en stegräknare, dom är ju inte så dyra väl? jaaa vi ska ha sjuktkul :D rosa rosa rosa :D pusssssss

2008-04-09 @ 19:50:44
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback