Smaljeans

alla har ett par smaljeans, jag har ett par smalsmaljeans oxå, men skit i de. Mina smaljeans är mitt mål med det här nyttiga livet, om dryga två veckor åker vi o då hoppas jag kunna ha de på mig! Det är inte omöjligt, men jag måste vara duktig varje dag om det ska gå! Har hittat en perfekt gå-runda nu och även fixat in en massa bra gå-musik i min mp3, så nu ska jag försöka ta en runda om dagen, ca 8km lång ner runt slottet, längs med havet bort till stensö o sen hela stensövägen hem, tar en timme o en kvart typ! skön runda och hoppas vädret fortsätter vara okej så ska det nog gå vägen!

I övrigt så har ny kurs börjat nu, ekologi. Det mesta känns igen sen innan faktiskt så än så länge är det ganska lugnt och vi är en pytteliten klass, bara 9 st, 2 nya. gött!

Nu ska jag se om jag få med mig p till "Grosse", tyckte det var ett klockrent smeknamn a'la jennie så jag hakar på där. haha!

Ha en skön helg alla, vi ska till tessan o niklas imon på fest o övrig tid så ska jag jobba!
/e.

ps. firar btw -7kg idag, tjoho!

Kommentarer
Postat av: lollo

fin blogg du har :)

Postat av: Tirova

**Var med och TÄVLA om ett armband från Cocoo i min blogg! Tävlingsreglerna är enkla, bara att sätta igång :)

/Sara

2008-04-04 @ 15:38:00
URL: http://sarahaglund.blogg.se
Postat av: Sanna

Trevlig helg :)

2008-04-04 @ 15:40:21
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anna

Åh vad kul att veta att min blogg gör någon nytta iaf. :D Mer än för mig själv då för ibland är det värsta terapin att erkänna misstag men också att berömma sig själv för det som går bra. :)
Jag tror helt och hållet på att du kommer komma i dina smaljeans! :D Speciellt med den rundan varje dag. Jag har börjat lyssna på ljudböcker när jag går, tiden flyger iväg ännu fortare och man tänker inte ens på att man går samtidigt. :P
Jag önskar dig en underbar helg! Kraam!

2008-04-04 @ 17:07:39
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Jennie

hihi åhh vad roligt med grosse!! det är lätt det hetaste :D

duktigt du är med alla steg och allt kilotappande!! ska också börja nu snart tänkte jag! men du, hur många steg är 1 km? puss puss ses på lördag!

2008-04-09 @ 16:52:36
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback