Så jävla coolt

Idag har jag sett min första OCH min andra HAVSÖRN! Helt sjukt mäktiga och jag är helt mållös! Vi var ju på exkursion på Dämmet och först såg vi en som bara flög över oss o vidare mot havet. Men lite senare kom det en till som cirkulerade över oss en bra stund. Olle ställde in tuben (den stora kikaren på stativ) så jag kunde kolla in den ordentligt! Det var helt sjukt coolt!

   

Havsörnen är min bästa fågel!

Jag hade egentligen tänkt ut o gå nu, men regnet hänger i luften och jag känner inte för att bli lika blöt som Hilda o jag blev igår, vi såg ut som dränkta katter!! Så jag ska fixa lite mat ist och slänga mig i soffan, ganska så nöjd med min dag!

Kommentarer
Postat av: hildur

grattis grattis till din syn..riktigt cool fågel..
ja är trött som en liten råtta..imon ska väckarklockan stå på 04.30
Jag kommer kanske till dig typ halv åtta imon om det är okej?ska ju vicka o sen har ja lovat en promenix med katta :)
puss uss uss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback