omstart

ja det är ju helt sjukt vad mkt en helg i synd kan göra!!! lite trist när man kämpat sig ner och så får man börja om på nu kula igen känns det som. missförstå mig rätt, ligger ju fortfarande på ganska rejält minus, totalt. Men surt när jag var sååå nära mitt mål att åka uppåt! så jag tror inte jag hinner ner till mitt innan-turkiet-mål. Hoppas på smaljeansen iaf!

Idag har jag haft seminarie på fm, nu är jag hemma på lunch o vid kvart i tre ska jag tilbaka till skolan och iväg på exkursion till Dämmet. Känns sådär kul, har varit där ett par gånger så... men det kan bli lite mysigt o umgås lite med klassen utanför skolan.

Kan ite bestämma mig om jag ska stressa iväg på en promenad innan lunch eller om jag ska ta ett avsnitt av LOST ist. Hatar att ut o gå när man har en tid att passa efteråt, så jag går nog en runda i em ist, när jag varit på Dämmet. Har upptäckte en nu runda, en riktigt lång, tror det tar ca 2 timmar i sin helhet, ska kolla det i övermon, då har jag hela em ledig nämlligen. Imon ska jag jobba så då hinns det inte med.

Nähä, Lunch!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback