Kalmar - Växjö på sju dagar

Japp, det är min utmaning nästa vecka, imon ska jag dra till classe (Clas Olsson) o inhandla en stegräknare, om jag inte kan få låna dahlbergs vill säga. Sen ska jag på en vecka ha gått 109 km, kalmar - växjö med andra ord. har ingen aning om det är möjligt, men ska bli kul att försöka! Tur att jag har mp3:n full med skön ut-o-gå-musik!

Jag upptäckte precis att jag jort ngt korkat. Rensade i mitt bildarkiv här på bloggen för ngn dag sen och då försvann bilderna även från de publicerade bloggarna!!! så himla trist! så nu är det bara gråa rutor där det innan var massa fina bilder!!! jag kompenserar med att lägga in lite blandade kort här så länge...

 Min söta fis, Qvintus, som tyvärr har för dåliga höfter för att haka på till växjö.
 Min andra söta fis, vilda hilda, på en fest nån gång!

Äh jag har alldeles för många kort att välja mellan så det får räcka med dessa så länge! =)
Jag ska bli bättre på att fotoblogga! har ju ny mobbe med 3.2 megapixlar så jag kan ju ta kort jämt egenligen! ska bättra mig!

Nu ska jag söndagsslappa i soffan så jag orkar börja promenaden mot växjö imon!
Fridens... /e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback