i väntan på nagellacket

Nu sitter jag o väntar på att mitt nagellack ska torka, följde hildas råd o köpte H&Ms egna, svart! så jäkla coolt o än så länge är jag nöjd, får se hur länge det sitter bara, sen ska jag betygsätta spektaklet! =)

Jag har köpt bikini, tubtoppar o haremsbyxor så nu är jag laddad till tänderna inför TURKIET, tjoho, det ska bli så hiiimla skönt! då ska jag njuuuta och inte tänka så mkt på GI! haha! men fram tills dess är det stenhårt. Men med så många nya goda recept + gamla favoriter är det inte så svårt... okej, här är mina bästa...

1. sallad med tomat, mozzarella, isbergsallad, gurka, parmaskinka och pesto
2. fritatta med tomat, fetaost och champinjoner
3. kesopizza
4. lasagne med zuccini
5. dippa (morötter, gurka, ost, chickenfingers, buffalowings, prinskorv o ett par olika dipper)

ikväll ska vi till tessan o niklas på lite fest, mkt trevligt. kanske en skvätt singstar, lite vin, en söt hund(valp?) o kanske en lapplek!?

anna, ska bli spännande att se vad du har för utmaning, kanske man hakar på!

P.I.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback