Godnatt

Denna dagen har varit bra, jag har gått en massa steg o ätit nyttig kesopizza så imon har jag förhoppningar att kommer över (eller under) en speciell gräns. Hoppas hoppas!

P kommer hem sju imon bitti, vaknar alltid då sen är det svårt att somna om för en timme eller två, så oftast går jag upp då. Tänkte hinna med en runda innan jobbet imon så det skulle ju passa ganska så bra. Ska gå o lägga mig strax, visserligen o kolla på LOST lite, men ändå så jag kommer vara ganska pigg imon. Tog ju sovmorgon idag så det ska nog funka! Sen är det tjejfest imon, tjoho, tema ROSA! kommer bli så himla kul! Vinet ligger redan på kylning och snittarna är klara att snittas upp! party party!

Måndag: 10073 steg
Tisdag: 10873 steg
Onsdag: 15692 steg
Torsdag: 19036 steg
Fredag: 17136 steg

Känns bra att ha lite steg till godo inför helgen, vem vet hur pigg man kommer vara efter gelejet imon lixom!?

Orkar inte skriva så mkt mer nu, ska borsta tänderna och sen krypa ner i sängen o dräpa ett par asnitt av, ni vet vad! Skrivs imon innan jobbet!

Love
e.

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv är jag ju slö med mina steg.. haha. Måste skärpa till mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback