Frukostägg

åååh, ja hade skrivit klart min blogg o så skulle jag bara lägga in en bild, så hänger sig hela skiten o allt försvinner! Nåja...

Har precis avslutat min stabila frukost på två ägg och lite Yoggi mini (passionsfrukt, persika o vanilj). Äter detta varje dag, trist säger vissa, skönt att slipppa fundera ut något annat säger jag! med ett stort glas vatten till detta är man redo för allt! om två och ett halvt kilo är jag vid mitt mål inför turkiet o det är 2 veckor kvar, ska kunna gå! heja heja.

frukostägg


Ska strax iväg o jobba några timmar, malin o jag ska köra nya varor o racerfart idag, det är kul men man hittar alltid en massa man vill ha och jag har egentligen köpstopp.  En snygg vit längre skjota med skärp i midjan ska jag nog visserligen köpa ut idag,hehe! åh jag älskar verkligen mitt jobb! H&M forever!


Måste dra till bussen nu!
e.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det dags för min utmaning!

På stegräknare.se finns en funktion som man kan se avstånd mellan olika städer i Sverige och även räkna ut hur många steg på vilken tid det krävs för att komma fram. Jag utmanar dig att gå mellan två valfria städer på en vecka! Läs mer på min blogg! Hoppas du hoppar på tåget. ;)

http://kanjagblismal.blogg.se/1207483042_min_utmaning.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback