FRAMME

Japp, idag anlände jag till värnamo, men nu ska vi göra det ordentligt...

Måndag: 10073 steg
Tisdag: 10873 steg
Onsdag: 15692 steg
Torsdag: 19036 steg
Fredag: 17136 steg
Lördag: 18867 steg
Söndag: 9197 steg

SUMMA: 100874 steg (typ 7,1 mil)
Gick alltså tre km extra, förbi vmo kan man säga! haha,

Jag hade tänkt gå tillbaka nästa vecka, men det "försvinner" ju två dagar eftersom vi åker på lördag, men ska iaf gå runan varje dag, smaljeansen är ett löfte denna veckan!

Tjejfesten igår blev otroligt lyckad, massa vin, snittar, singstar och mitt i allt festande kommer jag o louise på att vi ska ha lite styrelsemöte ang vårt exjobb, så vi fyller i banketten på fyllan o skickar till kursansvarig, det verkade smart igår!! jaja...

Nu ska jag lägga migg i soffan o vara bakis!
e.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Bra jobbat älskling !!!!

2008-04-14 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback