Bytte destination

Japp, jag insåg min begränsning, iaf denna veckan som är full av stillasittande föreläsningar och seminarie, även lite jobb, där man visserligen går en de men inte nära så mkt som krävs. Så nu ska jag ist gå Växjö-Värnamo, 68km, 97143 steg sammanlagt, en dagssnitt på 13878 steg. Idag räddade Qvintus kvällspromenad mig från totalt fiasko, det blev 10073 steg. En okej start ändå, ska dra min runda imon och hoppas då på att gå igen det jag missade idag!

viktmässigt har det gått sakta sakta åt rätt håll, men jag har ju bara 12 dagar till delmål ett så jag ska öka lite nu, får INTE glömma mellanmål. jag är så dålig på att äta mellan målen. sen ska jag ut o gå mer, helst ska jag dra rundan varje dag, men jag slits mellan att jobba in pengar o få tid till långa promenader, plus att jag har en skola som ska skötas oxå! Mycket är det!!

Imon ska jag inte jobba vad jag vet, men skola i fem timmar, aj aj, det blir inte många steg av det! Slutar visserligen fyra så då hinner jag med rundan! gött!

Nu ska jag ta en bit 70% choklad och kolla klart på "nytt läge"
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback