Bad day gone good

Ja den här dagen började verkligen skit på alla sätt, har tidernas tandvärk (dock bara när jag äter/dricker) och ingen tandläkare tillgänglig förrän fre. Kunde få åka till Berga om jag inte stod ut, men orka cykla ända dit i motvind lixom! nä, klarar mig en dag till, kan ju tugga på andra sidan! =) Sen fick jag ont o ljumsken efter min runda i morse, men det är borta nu, kanske kroppen reagerar lite nu efter att bara gått enstaka små promenader till att nu dra ut en timme o en kvart varje dag. Det ska nog ordna sig. när jag kom hem från skolan upptäckte jag att jag låst ute mig själv, patrik hade åkte o spelat golf o där satt jag! TACK O LOV för min Hilda, som offrade sig och levererade extranyckeln till mig! som sagt, detta ska belönas!! O tack till jennie oxå som drog med henne till maxi. hade hon inte gjort det hade jag snällt fått gå med mitt (då) onda ben och onda tand till stensövägen och tillbaka, hade ju visserligen blivit många steg, men humöret hade nog dippat! hade en liten trevlig pratstund med hilda o så kom emmelia o joinade oss. mkt trevligt, och det var vändningen på min dåliga dag! För sen gick jag hem, tvättade ett par snabba maskiner tvätt, åt lasagne, dräpte tre avsnitt av LOST och två rutor choklad. Sen var det TopModel och nu sitter jag här!

Är mer nöjd med mina steg idag, men har fortfarande ett bra gäng steg att gå igen! Har lång dag i skolan imon oxå så vet inte hur mkt jag kommer hinna med imon, börjar för tidigt för att gå innan och slutar inte förrän fyra, får bli rundan då och hoppas det räcker!

Måndag: 10073 steg
Tisdag: 10873 steg
Onsdag: 15692 steg

O en grej till, STORT GRATTIS till jobbet Hanna! Kommer bli gymt!!

Sov gott!
/e

Kommentarer
Postat av: hilda

tihi vad är vänner till för om inte att ställa upp vid knepiga situationer tihi..vad gör ja inte för dig liksom. Hoppas nu att morgondagen blir kanon...nu har ja tittat fotboll o pratat med pappa under hela tiden..helt fantastiskt..sov så gott..uss uss sweeti

Postat av: Anna

Det är bättre med en dag som blir bra än en som börjar bra och blir dålig. :)
Är det Berga som ligger utanför Oskarshamn du skriver om? Isf har jag bott där i nån månad eller så. :P Jag ser fram emot lite bilder, alltid kul att se andras vardag. :) Kram i mängder och hoppas att denna dagen är bättre än igår. :)

2008-04-10 @ 12:24:46
URL: http://kanjagblismal.blogg.se
Postat av: Hanna

Bara kände att jag ju måste skriva en kommentar nu när du dessutom omnämnt mig tihi:) Stackars Emmy som har tandvärk... liiiider med dig ska du veta! Du är så duktig med dina promenader, du kommer fixa smalbyxorna;) Hoppas du har haft en bra dag och får en skön kväll sötnos.

2008-04-10 @ 17:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback