Hysterisk vecka...

Jag tänker inte ens be om ursäkt för att jag inte bloggat på hela veckan. Har sjuuuukt mkt att plugga på till tenten nästa vecka. Suck! Från i fredags har jag ägnat varje vaken sekund (typ) på bibblan och bara sammanfattat från böckerna, nu är sammanfattningen snart ett kollegieblock fullt!! Imon är det slutspurten o då ska de fyra sista kapitlen sammanfattas, då kan jag åka hem med gott samvete på lördag och bugga järnet på årsfesten! Undrar om marco kommer hem från åre? isf ska jag dansa med honom, o med jake, o chrille.... haha! med ALLA! Frida har dessutom lovat att hålla plats åt mig vid deras bord för jag kommer nog preeecis när det börjar, åker bil direkt från öland när jag slutat jobba!

Övriga saker som jag faktiskt hunnit med denna vecka är att hänge en hel del med anna, mkt trevligt. Det var mys i måndags, bibblan i tisdags o onsdags och idag, lunch i går och så kommer vi ses på bibblan imon igen! I like! Det jag däremot inte alls hunnit med är träning, hur illa det än är får det faktiskt vara tills tentan är gjord, sen får jag ta tag i det igen. o nu när jag har hilda på nautilus som tydligen hänger där för jämnan har jag ju nån att haka på, det är bra! =)

Jag ska faktiskt gå o lägga mig nu så jag orkar upp vid sju imon o vara i bibblan vid åtta... eller kanske nio räcker förresten! =P

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Du är så duktig du som pluggar så hårt! Ja det var väl tur att jag hittade dig till slut i bibblan, så pinsamt när man vet att man är iakttagen men inte vet vart. DUUUU, den 2 nov så börjar de sända filmatiseringen av Isprinsessan! Läste precis det på läckbergs hemsida! Längtar som tusan!:) Borde nästan se det ihop;) Nu ska jag med nanna! Sov så gott! P&K

2007-10-25 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback