Helgen...

Ja, nu var det söndagskväll igen, imon är det måndag och dags att släpa sig tillbaka till skolan. Pust o Stön. Vi ska på studiebesök till reningsverket på eftermiddagen. Hur spännande känns det lixom!? Nåja, helgen har spenderats på måna sätt, I Fredas satt jag i Bibblan typ hela dagen och pluggade, skrev sammanfattningar på ganska många kapitel. Känns bra att ha börjat men det är mycket kvar!! Sen var det slapp i soffan. I lördas jobbade jag, helt sjukt mkt att göra, var på damavd. och ägnade därmed hela dagen åt att tömma provrummen på kläder som folk slängt runt omkring sig! Morr! På kvällen träffade vi Anna o Jonas på Lilla Puben, tog en bit mat och ett par kalla, rysligt trevligt och alldeles lagom, vi hade hetska debatter om vilka som skulle ligga med Bill Gates för 1 miljon, jag o anna skulle utan att tveka göra det! Haha! Somnade som en stock när vi kommit hem! Har jobbat idag igen och hållt koll på dam alldeles själv, roligt men mycket att göra! Nu ska jag inte jobba på hela veckan... ja... jobbar på öland på lör sen år det ÅRSFEST på kvällen! Gud, när ska jag hinna plugga!? Ikväll blir det film och center i soffan, I like!

SÄKERT! Den är verkligen asbra, lyssnar på den flera gånger varje dag... det är säkert! Haha!
Puss /e

Kommentarer
Postat av: Josephine

Sicken fin blogg:) Jennie har gjort ett jättebra jobb! Hoppas du får en kul eftermiddag på reningsverket! Puss&Kram

2007-10-22 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback