Daugava!

Den är så himla bra....Lasses nya skiva. Dessvärre glömde jag den hemma hos päronen i helgen, hujedamej. Men de blev glada i alla fall och jag får snällt traska ner på stan o köpa mig en ny! =)

Idag har jag varit ganska duktig, först var jag i skolan på föreläsningni hela två timmar, jag vet, soft! När jag kom hem storstädade jag, sen gick jag o fisen en lång runda vid havet och efter det åt jag nudlar o kyckling-curry. Det var den duktiga delen av min dag, andra halvan har jag ätit center och legat i soffan och kollat på Vänner. haha! Letar efter avsnittet när Monica o Phoebe ska vaxa benen, men hittills har jag inte hittat det!

Ikväll ska Hilda o jag kolla på Top Model, tjoho! Det är verkligen det bästa programmet, fast amerikanska är såklart bättre än svenska, men men...vid åtta däremot är det ett svårt val... "Bonde söker fru" eller "Roomservice". Eller den tuffa sidan av mig vill ju såklart se "Roomservice" medan den lilla tönten i mig vill se "Bonde söker fru". haha. Får se vem som vinner! Haha! Tror det blir heminredning faktiskt...

Nähä, hinner med ett avsnitt av vänner till innan det är dags för ett annat bra program, "Hitta hem". jag vill ta hand om alla söta småkissar som finns!

Ciao!
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback