Övrigt

Måste få med lite viktiga saker som hänt sen sist...

- Flytt på gång, 1 dec flyttar vi (IGEN), denna gången till en trea på kattrumpan, kommer bli finemang när allt e klart. Mor, far och micke thor kommer och hjälper till, det behös nog!
- Bilen är såld. Micke o Kristina slog till och köpte äventyrsbilen i förrgår, kommer sakna den, men vi köper möbler för pengarna så det blir nog oxå bra!
- jakob o maja har hookat up i thailand, så nu är båda syskonen ute på äventyr och jag längtar bara till jul när iaf en av de kommer hem!
- Mikrobiologi och Biokemi-kursen är äntligen avklarad, eller ja, det vet jag ju inte förrän tentan är rättat förresten, så man ska väl inte ropa hej.
- Glöggsäsongen är här!!! Hilda och jag har redan druckit denna fantastiska dryck två gånger, o det är okej för det är november! snart ska tomtarna upp oxå! =)
- Mycket ny, bra musik på g. Regina Spector är nya favoriten, Calaisa är återupplivad lite och även den del äldre Lundell-skivor har hittat upp från lådan!
- På onsdag ska jag o hanna på tadaaaaa... sahara hotnights på kåren, wiie, party party! det dumma är bara att vi har lab nästa dag, men det får la gå!

Nu har jag nog fått med det viktigaste, ska ringa Fannie nu och berätta om flytten och sen ska jag till Maria och dricka vin med henne o Louise, mycket trevligt!

Later...
/e

Kommentarer
Postat av: hilda

så himla bra att du har bloggat nu igen men det är himskans lång tid mellan gångerna hehe..inte som ja som amtar tio om dan ahha..kanske lite väääl mycket men skojsigt är det..nej nu ska ja till bibblan...hopaps ni får det myspyskanonkul ikväll..tihi.puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback