Flitighet

oj oj oj, vad jag hunnit med mycket saker idag... klockan är bara lite över två och jag har städat, tvättat 3 maskiner, diskat, handlat, gjort dipper till ikväll, varit ute med hunden och sorterat kassar(!!). Ska snart dra till meddo o sola lite,sen blir det en runda till med fisen och efter det är det piffing på hög nivå, ska fixa naglar och lite smått o gott!

Ni kanske undrar vad som händer ikväll med tanke på allt jag pysslar med o det är ju taddaaaa... Moneybrother på palace, vi har bord på vip-hyllan med Pierre, Maria, Bempa, Figge, Jonas, Anna, Mackan, Anna o några till, kommer bli askul o detta året ska jag faktiskt SE konserten! =) Synd för P dock som har tenta imon och får bli typ nykter! ja ska jobba, men det klarar man ändå, köpte resorb. och för att citera vitryssmaffian så går det bra att jobba med resorb, men utan är det "som att skjuta sig själv i foten".

Jag tycker jag bloggar på ganska bra nu men hilda har fått spatt, 200 inlägg om dagen typ. imponerande! Nähä,mot meddo!

Ciao!
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback