årsfest 2007

Jaha, då var vi 80 år, vi i NBK alltså, ja, alla i föreningen är inte 80 år, men hela föreningen är 80 år. åå vad störd jag är! Hur som helst så var festen som årsfester brukar vara, homecoming/nämen-är-du-gravid/bugg/micke thor/hundrakronorslotteri-nitlott/disk-fest. Alla verkade nöjda o glada med det hela, personligen tyckte jag dock bandet "Trizz" sög! sämre har sällan skådats, men vad tusan, det var bara att gilla läget! buggade på som bara den, med de flesta tror jag, fint det!

jag gör nog så att jag lägger in lite kort ist så får ni se med egna ögon! o om ni undrar vad jakob o frida gör på kortet kan jag meddelar att de laddar inför resan som de nu gett sig av på!





o varför jag ser så himla lycklig ut bara för att jag hittat en tång förstår jag inte, men men.
Nästa år ska jag vinna på hundrakronorslotteriet!!! och kvällens roligaste var när jag satte lösnaglar på johan sundén! hihi!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback