Slutspurten av Biologi för Lärare 1-20p

Ja nu är den här, och det känns som om man aldrig kommer komma i mål! Imon har vi dugga som är hur svår som helst! Ska träna på latinska namn ikväll o sen ska vi köra ett sista ryck vid nio i skolan! Håll tummarna för mig!! Har idag pluggat i skolan med gänget från nio till typ tre, sen orkade inte våra trötta hjärnor mer!! O så fort duggan är gjord är det bara att börja tentaplugga! SEN... den 1 juni är det sommarlov, längtar som en galning!

Nu har jag gnällt klart över att jag har så mkt att göra!
Annas är det ganska bra tycker jag, hur fint väder som helst och till helgen ska jag hem till växjö o fira kusin-olivers student och lillasysters födelsedag!

Hade egetligen inte så mycket att skriva om idag, men i måndags var vi på exkursion hela dagen på öland, kollade blommor och träd o så... jag o hanna smet iväg en runda och tog massa fina kort, lägger in de så ni kan få njuta av den öländska naturen! haha!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback