Min helg...

...den har varit kanonbra!! Men jag har varit hemma själv (eller själv o själv, har haft folk här typ hela tiden, väldigt trevligt!) Patrik är nämligen i Dublin på Mackans svensexa, de dricker en massa öl!! hehe.

I Fredags så började jag dagen med  att jobba, 7 timmar jobbade jag, sen var jag helt slut, sålde hur mycket som helst, helt galet! När jag slutat skyndade jag hem och tog med mig Q ut på en lite upp-hämtningsrunda, först gick vi till Louise och hämtade henne sen gick vi vidare till Maria. När vi var på väg hem till mig sen så kom Formel1-Hilda och tutade och sladdade med en bil. vi blir först livrädda! sen såg vi vem det var! Lite omskakade kom vi iaf hem, och det blev vin, dippa och massa snack! Väldigt trevligt!! :)

Lördagen började även den med att jag jobbade, tiden gick fort för jag hade asmycket att göra! Lite innan stängning kom Fannie o Milton in och Fannie köpte en väska! Sen åkte vi till maxi o handlade lite smågrejer till kvällen. Så fort vi kom hem gick jag ut med Q o gick o mötte Hilda, under tiden fick milton ny blöja o lite mat i magen! Vi lagade mat, drack vin och hade trevligt, efter en liten stund kom maja oxå, nästan direkt från kroatien! Hilda cyklade till Josses kalas och vi andra smaskade i oss potatisgratäng, kycklingfile o sallad! mums! Sen satt vi o gullade med Milton o pratade hela kvällen. Vid typ halv elva åkte fannie o milton o då började min o majas mikroförfest, vi drack ett par snabba glas vin, bytte om, sminkade oss, dansade till "Dunka mig gul o blå", som maja btw inte hört innan, men hon har ju varit iväg i tre veckor! Sen skakade vi rumpa på palace hela kvällen med Jennie, Josse o Hilda! Väldigt kul! Sen somnade vi som stockar i sängen och vaknade vid typ halv tolv idag, skönt! Vi tog med oss kringlor och cola light och hunden och gick till Stensö o hade picknick, helt underbart!!  Sen gick vi hemåt, men var ute säkert tvåochenhalvtimme! Det var sååhimla kul att ha lillasyster här igen! Hon är min bästa! o nästa helg fyller hon år, det ska firas med dunder o brak!! Aj löv ju!!

Nu har maja åkt hem, Q är helt slut efter långpromenaden och jag ska ta och slänga mig i soffan o se om det går nåt kul på tv!

Lägger in lite bilder från helgen...
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback