Det händer så mkt i min lilla värld...

...så jag glömmer helt bort att blogga!!
Men sammanfattningsvis så har jag klarat tentan, haft jakob o carina på besök, o stackars Cina var så rädd för Qvintus i början men tack vare Hilda o lite godis gick det fint sen... Jag har varit på glasbruksrunda oxå, jag, patrik o hilda var där förra söndagen, handlade konfa-present o 20-årspresent. väldigt trevlig dag, men vi åt typ heeela tiden, korv o godis o fika o pizza o chips o ännu mer godis!! Sen hände det inte så mkt i veckan,ja förutom att jag blev av med mitt sommarjobb på BodyShop, schemalagd två dagar på hela sommaren, så jag fick lite panik o började söka utav bara helvete! Trodde det var på tok för sent, men tack o lov fick jag ett par svar så i sommar kommer jag hänga (o jobba) på H&M öland, sån himla tur för mig!! Det blev faktiskt precis klart, jag fick tacka nej till systembolaget, det var lite surt, men det var bättre tider och fler timmar på H&M.

En annan sak som hänt,o som händer hela tiden är majas o fridas resa, just nu är dei Split (Kroatien) men åker snart till Zagreb, kommer hem till helgen, så kanske tar bilen o Q o åker hem en snabbis på sön, Patrik e ändå inte hemma, för han ska tillbringa helgen i Dublin o dricka öl o svensexa Mackan! Så jag är ensam hemma hela helgen, fast på lör kommer fannie o milton o hälsar på...tjohoo, det ska bli så himla kuligt! Sen har jag börjat mit nyttiga liv... igen... för typ hundrade gången i ordningen, denna gången är beach 07 i sikte... har klarat mig snart två dagar utan onyttigheter!

Idag har det annars varit ganska lungt, var i bibblan typ tio o pluggade med hanna o helena, skrev ganska mkt på vårt arbete, så nu är det lite småplock kvar! Sen tog jag o Q sällis med hanna o tog en liten promenad runt söder, hon bor ju där så vi följde henne hem kan man säga! o jag tror både Q o hanna fick en ny kompis! haha

Nu ska jag ta o laga lite nyttig mat o sen ska jag slöa i soffan!!

Vill ni följa majas o fridas resa så går ni in på
www.resedagboken.se och söker upp resenär fridaa48. Avundsjuka garanteras och ett par goda skratt oxå!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback