Våren har kommit!

Hoppas den gjort det för att stanna oxå! Så underbart med lite sol, lite fågelsång o möjligheten att kunna gå ut utan massa tjocka kläder! Jag o Qvintus har precis varit ute en långrunda, skönt! Vi träffade på min förra VFU-lärare oxå,det var så trevligt så, pratade en stund med henne o sen traskade vi vidare runt Stensö, vi gick förbi Hildas fönster, men det verkade inte va nån hemma där än!

Annars vet jag inte om de hänt så mkt spännande i helgen eller idag, vi skulle ju kollat på en lgh i sön, men människan svarade inte när vi ringde så nu skiter vi i honom o hans lgh. Orkar inte hålla på o jaga människor hela tiden!

Jag har pluggat lite idag, men alltså Uffes frågor e ju inte att leka med, så krångligt skriva o flummiga så man fattar typ inte vad man ska svara på ibland! Så surt, men det går sakta men säkert framåt iaf!

Till sist vill jag Hurra för Helena o Martin som förlovade sig i helgen, Hurra, Hurra, Hurra HURRAAA!! Hoppas ni hade en kanonmysig helg på alla sätt o vis!

Nu ska jag.. vet inte... GI-surfa tror jag... haha!
Puss
e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh tack så mkt:) Vad snällt av dig att anmäla dig å mina vägnar:) Visst är det gott med te? Hoppas du också haft en underbar måndag i det fina vädret, själv får jag och mitt öga vänta nån dag till:P

2007-03-12 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback