Tisdag

hkda

En vårig bild av slottsallén...

Igår var jag asduktig!! Först var jag i skolan och klarade duggan, Duktigt1! Tjoho! Sen kom jag hem o satt i soffan o pluggade i flera timmar, gjorde Clas alla 74 frågor, Duktigt2! På kvällen var jag o P på Nautilus o fick våra Gymprogram, Duktigt3! Resten av kvällen slöade jag bara i soffan, men det var jag värd! Hihi

Idag har jag, Helena, Hannah, Micke, Danne o Olle pluggat i bibblan, till sisådär halv tre kanske. Känns okej, men jag ska kolla på lite detaljer runt speciellt njuren och embryologin ikväll! Ååå vad jag vill klara den här tentan!!!

Borde åka till maxi i handla lite mat idag, med betoning på lite för förhoppningsvis blir det flytt snart o då behöver ju inte precis frysen vara full! Frågan är nu om man ska handla först o plugga sen eller tvärtom... nä, jag tror det är bäst o hadla först...Så kan man ju köpa lite plugg-gott. För ja, jag erkänner. Denna veckan har jag paus från mitt extremnyttiga liv (Haha) för det är tentavecka o det kräver choklad! Sådetså! Men jag börjar på måndag igen... hehe!

Allt för nu...
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback