tentaångesten har vaknat

...precis som den brukar göra såhär ett par dagar innan det smäller. Min taktik nu är minnesregler, korvstoppning och lära mig hela meningar utantill... Haha, får se hur den taktiken funkar! Har suttit i bibblan från nio både igår och idag ocg sen har jag suttit själv på kvällarna och repeterat och försökt få in det  i huvudet! Om alla lovar att hålla tummarna på fre klockan åtta så kanske det kan gå vägen!! :)

Idag fick jag ett brev på posten... hur kul som helst, när fick man det sist liksom! Det var från min bästa lillasyster maja som tyckte att hon aldrig fick post, så nu skulle hon skicka till mig så hon fick ett tillbaka... o jag har skickat ett själv idag... jadå, så det kommer nog imon eller nästa dag! Maja hade hur som helst varit på Bingokväll o vunnit termomugg o fröpåse.... Här snackad vi überlyckad kväll liksom... haha, så himla roligt!!

Nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar med min tentaslutspurt imon!

Nattipuss
e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej:) Tack för din stora kram, jag tror den kommer hjälpa alldeles utmärkt! Hörde att du är lite sugen på sushi imorgon efter din tenta och det tycker jag låter som en utmärkt idé:) Hade varit jätteroligt om du följt med, det är typ det enda roliga jag ska göra på hela helgen. Ska även hålla alla mina tummar för dig imorgon men jag tror precis som Hilda att det kommer gå utmärkt!:) Ses kanske imorgon! Kram!:)

2007-03-22 @ 11:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback