Snabb Torsdagsmorgonsblogg...

Jag sitter och äter frulle nu, ska snart till skolan...som vanligt. Vi har helt sjuuuukt mkt att göra nu....ser verkligen fram emot sommarlovet, det kommer komma välbehövligt iår kan jag lova!!

O träningen går bra, var där i går igen o funderar faktiskt på att gå dit en runda i em oxå...för jag har ju som belöning att när jag tränat får jag sola...o det behövs ju till modevisningen på onsdag!! Men vi får se... jag kör varannan dag träning egentligen så hmm... kanske!

Igår var det fotboll och sverige vann inte mor irland, så himla tråkig o trist match, vi satt hemma hos Tessan o Niklas med ett litet gäng, det var så trevligt så, men oj oj vad trött jag var när matchen var slut, så här mkt tid i skolan tar verkligen ut sin rätt, jag är trött jämt!

Sen vill jag som avslutning passa på och säga att ja HATAR KÄRRINGAR!!! Både CA-kärringar och HIK-kärringar. CA kommer inte kunna ge ngt besked förrän nästa vecka och vår LAB-lärare är kärring personifierad, herregud!!  var inte så jävla sura och bitchiga!!! MORR!!

Nu ska jag till skolan....som sagt!
I helgen kommer Ann, så himla kul, tjohoo
Häj!
e.

Kommentarer
Postat av: Hilda

hallooooo din tok. Det var kanontrevligt igår. Så mysigt men jag var med skittrött när jag kom hem. Tack så jättemycket för hjälpen med dokumentären, nu blir min mamma glad tihi. Halloumin steker ja i olja på båda sidorna..sen hade jag bara solrosfrön på..smaskens tihi..fast halloumin är godast med kött hehe. Perfekt. Idag blir det kycklingsallad i skolan och tacosen från igår när ja kommer hem. Jag äter typ jämt haha. Den där ägghacksaken med räkor o majonäs är heltf fantastisk. Älskar den. Blir den till varje frukost nu med en smoothi..mumsfilibabba...idag blir det styrelsmöte tjohooo...usch hoppas att surtanterna i skolan är roligare idag alltså. Man blir ju så trött på att de är så sega o tjuriga...våga förnya er liksom..suck..nu ska ja äta lite efter allt pluggande..sen är det föreläsning till halv fem..tack för promenaden igår..var jättemysigt..det får det bli fler av haha..puss på dig söta du

2007-03-29 @ 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback