Så mycket att skriva om...

Ja, vad ska jag börja!!? Från början kanske e bäst...

Fredag - Tog lite lagom sovmorgon o satte mig på tåget hem vid elva. Lugn o skön tågresa med nästan inget folk alls på tåget! Skönt! Min snälla mor hämtade mig i Lessebo, vi handlade lite mat, åkte hem, gick en runda sen åt vi mozzarella. Jag färgade håret på modern o sen åkte jag till fannie o lekte med william. sååå underbart söt..."musmusen". Hihi. Vi åt brownies oxå, fannie gör de godaste brownisarna i hela världen!! Mums! Vid åtta hämtade jag farsan o pidde som varit på after work o spelar poker. Sen var det hem till tomatsoppao så ska det låta!

Lördag - Åkte in till stan med päronen o kollade på kök, hittade massa fina. Sen köpte vi kostym o skjorta o slips till farsan, så himla snyggt blev det! Tack vare mig! hehe! Vi åt (nyttigt) på Max o sen handlade vi på världens roligaste affär, Citygross! Där finns ALLT! Jag fick en fruktskål o vita o rosa drinkpinnar, så fina! På kvälllen dippade vi grönsaker o drack vin o kollade melodifestivalen. Maja kom hem framåt kvällen o vi sjöng lite singstar innan vi skulle sova! Trevlig kväll! O vad jag inte visste då, men vet nu, är att Fannie o Manuel åkte till BB den kvällen...

Söndag - Sovmorgon! Sen låg jag i soffan o kollade sport hela dagen, vasaloppet, femmilen, slalom, friidrottsEM o lite till, men mitt i allt det här ringde mobilen... "Dolt nummer", det var fannie... "Det är klart nu". Hihi,så himla kul. MILTON kom till världen den 4 mars 2007!!! Hurra hurra hurra HURRA! Allt hade gått bra o väldigt fort!! På kvällen kollad jag o maja på film, "Djävulen bär Prada", Helt okej film! Sen kollade jag på "Possesion" den var inte lika bra, men ganska spännande!

Måndag - Sovmorgon! igen! åkte med maja till stan o gick en sväng i affärer, köpte presenter till Fannie o Milton, maja köpte coola röda handskar o jag hälsade på Carro på BodyShop! Sen åt vi morötter o FullkornsMcFeast på McD, mkt smaskigt!! Efter det åkte vi till BB o fick träffa den lilla fisen, så hiiiiimla liten o söt, med massa hår.Fannie fick lite välbehövlig choklad o jag o maja bara "åh:ade" oss i en halvtimme typ, sen lämnade vi en hungrig Milton o åkte en runda o kollade på hus innan jag satte mig på en knökfullt tåg tillbaka till kalmar. Tv-kväll!!

Idag - Hade skola 9-16, sååå segt. Dissektion av damm-mussla o sjöstjärna...hjärta=gegga, allt annat=gegga. Det var så tråkigt, man såg inget kul alls! Blä! När jag kom hem höll Q på o kissa ner sig, haha, nädå, men vi gick direkt ut en ordentlig runda o överraskade sjukling-Hilda med rosa tulpaner o kuckelimuck-medicin, när hon väl öppnade dörren vill säga! Haha! Så nu kommer hon bli frisk fort som bara den! =) Sen lagade jag mat, kyckling o masa grönsaker, jag är så nyttig nu.. har hållt i över en vecka nu, Tjoho! haha! Blir lite TV ikväll o så ska jag göra en nyttig hallon/blåbär-smoothie sen... mums!!!

STOOOOORA KRAMAR O PUSSAR TILL....
- Familjen, tack för allt mys i helgen!!
- Fannie o Milton, ÄNTLIGEN!
- Hilda, bli frisk snart älskling! Ses imon!
- Mig själv, jag e så duktig som är så nyttig, klapp på axeln! haha!

Ut på nya äventyr!
e.

Kommentarer
Postat av: Hilda

tack gumman för att du är en sån underbar vän! Vad bra att du har haft en toppenhelg...det förtjänade du..tihi..imon blir det topmodel tihi..lika bra varje gån och lika fantastiskt sällskap varje gång..
love you

2007-03-07 @ 02:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback