RÄTT LÅT VANN!

Ja, det sammanfattar väl ganska väl vad jag tycker om årets melodifestival! Jag, Patrik o Ludde hade lite schlagerhäng igår o alla fick tippa på två låtar! Jag satte in ettan o tvåan utan att blinka, Ark o Andreas var mina bästa o hur bra gick det inte lixom!? Hihi!

Idag ska vi kolla på iaf en lgh, kanske två! Ska ringa nån människa nu o kolla om det passar idag! Spännande! Hildas morbror Fredrik tyckte det vore en bra idé om vi ville flytta in i den vid nya netto för då blev vi ju grannar med de, Fest varje dag lixom! Haha!

Min lillasyster är så rolig! Hon var på släktkalas igår o när hon kom hem var hon bara tvungen att ringa mig o avreagera sig, hon skrek o höll på i säkert en kvart, ja, ni kanske kan lista ut att hon inte hade väldigt roligt på kalaset! ;-)

Söndags-dags...
Pueeslipuss!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback