På gång...

Det är mkt saker på gång just nu...

- Melodiestivalfinal. Heja The Ark! Sarah ska bli tvåa o Anna Book sist.
- Tentaplugget är äntligen igång, kör stenhårt på instuderingsfrågorna o hoppas det räcker!!
- Våren e oxå på gång, tro det eller ej, men det börjar bli varmt o grönt så smätt, Underbart!!
- Ugley o verkligen på gång, massa snygga vårkläder o en orättvist het jacka som man bara älskar!
- Jag e oxå på gång, massa långa raska promenader med Q o nyttig mat börjar ge resultat! Härligt!

Idag har jag jobbat på ugley = provat nya kläder, pluggat o druckit kaffe med Hilda o Josse! Trevligt! Ska jobba fre, lör oxå, det blir klirr i kassan det! kan behövas om vi nånsin hittar en lägenhet! Ska kolla på en vid nya netto imon o en vis rostad förhoppningsvis i helgen! Men vi e kräsna, byter inte bort vår älskade lilla lya för vad som helst! Hihi!

Vill passa på att önska Olle, Micke o Danne en trevlig whiskey-plugg-kväll imon, fårväl se hur mkt som fastar, om det funkar ska jag o Helena ha likör-plugg nästa helg... hehe!

Nu ska jag kolla på Aschberg (=stenhård) o sen ska jag nanna!!
Pussiluskan
e.

Kommentarer
Postat av: Sjuklingen

Ja det blir mkt bloggande när man både är sjuk och ensam...Haha, tackar för komlingmangen om outfiten:) Vad tyckte du då om kvällens melodifestival? Jag tyckte det var helt okej men hade nog kanske hellre sett Måns eller Andreas, men jag klagar inte på The Ark:) Nu väntar bingen dock. Gonatt!

2007-03-11 @ 01:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback