Min Vårhund!

Min V?rhund!

Här ligger min vårhund i solen och tar igen sig efter att ha sprungit efter pinnen typ hundra gånger.... Vi var ute o njöt i enochenhalv timme idag, underbart! Däremot hotar SMHI med att det ska bli kallt i helgen, jag har valt att inte tro på det!

I förrgår var vi o kollade på en skiiiiiiitfin lgh! Vi ska ge besked på söndag om vi vill ha den, och det vill vi, men har ett par till vi ev ska kolla på, om vi däremot inte får kolla på de andra så tar vi den vi kollat på för nu orkar vi inte jaga mer... är så trött på folk som aldrig svarar eller e hemma! Morr!

Nu ska jag ta och piffa lite, jag kommer aldrig slå hildas piffning, för hon piffar så in i helvete idag! Haha! Sen blir det dippa o mys o "Så ska det låta" ikväll, o så hoppas vi Lasse får lämna "Let´s Dance."
 
Ciao!
e.

Kommentarer
Postat av: sjuka piffingsblondinen

japp här piffas det för kung o fosterland..hehe...ja bort med lasse idag alltså..annars är det ju skandal alltså..suck..ååh vad det ska mysas ikväll tihi..puss

2007-03-16 @ 17:43:43
Postat av: Sanna

Ohh va söt hund =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback