Duktighet...

Jag har varit ganska duktig idag, först släääpade jag mig upp ur sängen alldeles för tidigt, var i skolan 8.15 för kursintro. Ganska tuff kurs tror jag, mkt labbar o lektioner i största allmänhet! Men vi får väl kämpa på! Slutade vis 12 och då sycklade jag hem, gick direkt ut med Qvintus i vårsolen och gick ner på stan och köpte kursbok för 629:-, EN bok, It better be good!!! Sen handlade jag lite mozzarella och gick hem. Efter det god vänner, gick jag och tränade.... oj, inte klokt vad konstigt det känns att skriva det! haha. Men det gick bra och nu är jag helt slö!!

Ikväll ska jag o Hilda åka o handla massa GI-nyttiga saker på maxi, jag får nog dock handla lite sparsamt, OM vi nu ska flytta till helgen och så vidare... men om bara de där kärringarna uppe på CA kunde ge besked nån himla gång. Blir så trött på den, vi ringer flera gånger om dagen, men antingen är de på möte, upptagna med besök, gått för dagen eller i telefon. MORR!!!!! Imon ska jag ringa och ringa och inte ge mig förrän de gett ett besked!!!

Nu ska jag ta det luuuungt en stund, det får man när man tränat! :)

Ha en skön vårkväll!!
e.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh vad du e duktig som tränat idag!:) Jag har blivit lite inspirirerad av er alla GI-människor men inte att börja med GI utan att bli mer nyttig
i allmänhet så idag gick man faktiskt hem från stan och köpte fullkornsflingor på Maxi:P Haha, det gör att jag känner mig nyttig:) Ha en mysig kväll!

2007-03-26 @ 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback