Rivstart av sommarlovet!

I Fredags...
Skrev jag först tentan, tror det gick okej, men det är alltid svårt att säga! Sen städade jag iordning lite här hemma, gick en runda med Q, var på systemet och så köpte jag lite kläder på H&M. Hade förförfest här hemma, själv med Q o ett par glas vin! Mötte Hanna o Filip utanför Maxims och sen gick vi till klassfesten, hade en askul förfest hos Johanna tillsammans med kanske halva klassen!? Vid halv tolv typ, tror jag, gick vi till Vallen i ösregnet, det verkligen ÖSTE ner, väldigt lämpligt att ha plattat håret just den kvällen! Nåja, väl där skakade vi rumpa på utedansgolvet, var ju inte så mkt folk där pga vädret men vi hade kul. Hittade en Josse och en Jennie på dansgolvet oxå skskade lite rumpa med de oxå! Väldigt trevligt! Tror jag o Hanna gick runt halv två, den där tequilan var spiken i kistan! Haha! Vi upptäckte en staty på vägen hem och poserade vid den både två, bildbevis finns, men de håller vi för oss själva! Jag är så glad att allt verkar ha ordnat upp sig, tyckte så synd om dej i fredags men tur att det mest var ett missförstånd!

I Lördags...
Vaknade jag oförskämt fräsch vid nio, upp o duschade och iväg till jobbet, sålde huuur mycket som helst och blev ganska trött! Men på em kom lillasyster till Kalmar, vi dräpte en bakisPizza på Athena vid fyra sen var det hem och piffa igen, denna gången åkte sverigetröjorna på, över klänningarna, vi såg ut som fan, men skit samma, med tröjor o svett-less  traskar vi ner mot stan för att hitta nånstans vi kan kolla på fotbollen, vi såg ut som två despon som gick runt där i våra tröjor o letade! Vi hittade inget ställe så vi cyklade till Olla ist, köpte med en oss en påse chips o lite choklad... o några cider med såklart! RUSKIGT spännande match, vi slets mellan hopp och förtvivlan men till slut blev det 3-0 till sverige! Tjoho! Vi cyklade hem igen och öppnade skumpan! Här hade vi lite förfest med Tessan, Niklas, Johan och Mårten. Vi spelad lappleken och åt ännu mer chips! Framåt tolv gick vi till stan, tog en öl på O´learys, en korv hos kinesen på larmtorget och sen gick vi hem o somnade som små grisar, även patrik (=pratkvar) haha, så jävla roligt!

I Söndags...
Jag o maja steg upp alldeles för tidigt, men fick frallor o kokt ägg till frukost som P lovat oss kvällen innan! Sen tog vi saaben och åkte till Kosta outlet behövde lite födelsedagspresenter! Resan dit gick bra, o gissa om det blev jubel när vi mötte en 007 på vägen, vi bara skrek o gjorde high-five! O när vi kom hem till kalmar igen stod 008precis utanför vår port, vi skrek igen! Haha! Söndagseftermiddagen fortsatte med en dusch och sen kollade vi på nästen hela Pirates of the Caribbean II, skulle ju se trean på bio på kvällen så villa fräscha upp vårt minne! Träffade Jonny, Agneta, Kattis o Magnus på T&T vid halv sju, åt en delikat middag o sen skönk vi ner i biostolarna! Men måste säga att filmen var sådär, Jonny o Kattis somnade och jag var sådär imponerad. Det som gjorde det värt att kolla vidare var två män vid namn Depp o Bloom! =) Somnade sen som en klubbad säl och idag har jag jobbat på BodyShop!

Imon...
Ska jag jobba på Ugley först o sen ska jag ta tåget hem vid sju. Ska ju ta trädgårdsfest för Oliver, William och Maja på onsdag, men släkten på plats och en femkamp utöver det vanliga! Haha! Därför ska jag börja packa lite nu, för just det, ska vara på InterSport imon vid halv tio på intervju om ev extrajobb till hösten! Fullt upp imon med! Jag saknar Hilda... hon här så långt bort! Men hon njuter nog o dricker kroatisk öl! Hihi!

Lägger ut lite bilder från klassfesten! (Hanna, det sista är från vår promenad hem! Fan det var ju helt galet, det måste vi göra om!)

Tjingeling!
e.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hihi, sicken fullspäckad helg du har haft:) Så kul att träffa dig ute på vallen i fredags. Hade riktigt skoj trots ösregn. Imorgon blir det hemfärd för mig på obestämd tid, känns lite konstigt men väldigt skönt med:) Ha det jättemysigt hemma! Kram kram

2007-06-05 @ 09:08:09
Postat av: Helena och Puma

Huuuuu.... sån bild..... (första alltså). Ha ett gott sommarlov!

Postat av: jennie

hehe det var helt underbart att få skaka lite rumpa med dig på vallen i fredags :) hoppas allt är kanon med dig vännen!puss och kram

2007-06-05 @ 10:33:40
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback