Hehe...


image81
image82

Här är en liten fortsättning av vår kväll på Vallen! Tjohoo! =)

Idag är jag ledig igen, hur skönt som helst! O i em ska vi äntligen spela golf igen, bilskrället har ju varit trasigt sen midsommar så det ska bli skönt att äntligen ut o slå lite igen! Hoppad det går bra bara, jag har som mål att komma under 30 denna sommaren, det SKA gå! =)

Igår städade jag först lite, sen cyklade jag o Q till Ica o handlade lite, jag åt mozzarella, bloggade min monsterlånga blogg och sen kollade jag på "Girls just want to have fun" hehe, tjejfilm! Sen gott folk lagade jag pannkakor, stod o stekte i typ enochenhalv timme, men gott blev det. Hilly o Patrik var nöjda iaf, Vi kollade på fettona i Du är vad du äte o sen kollade vi United 93, väldigt spännande film!

Imon är det min sista dag på Ugley, ni kan inte fatta hur skönt det kommer bli, ska fira efter på något sätt som jag inte vet än! Haha! Ha en skön fredag alla sötfisar!

Pussiluskan!
e.

Kommentarer
Postat av: Josephine igen

Ja den boken har verkligen ett oväntat slut, jag anade lite men aldrig så som det blev, älskar böcker där slutet inte är som man väntat sig! Jag har läst en bok till nu av Åsa Larsson, Solstorm hette den och den var också bra, inte riktigt lika bra som Läckbergs böcker men vem kan vara det? Ser fram emot våra stunder framför TV-n sen när miniserierna kommer:) Nu ska jag se Beck! Ha det toppen! Puss & kram

2007-07-08 @ 20:57:58
Postat av: Josephine

Ja det var jättegott och enkelt:) Persikor på burk och sen en geisha på, jag tog geishorna från själva chokladkakan och sen in i ugnen på 150-200 grader i 10 min:) Allting bra annars? Hört nåt om när Camilla Läckbergs böcker visas på TV?:) Kram kram

2007-09-24 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback