Fredagsblogg..

Jag är mitt inne i min ledighet och njuter för fulla muggar! Vädret är ju visserligen inte så bra, i dag är det nästan på gränsen till kallt, får nog ta jackan med när jag ska iväg sen. Ska till köpstaden och kolla efter skorsom jag kan ha på bröllopet, men söta Hilda har lovat att jag får låna hennes om jag inte hittar några, hihi, sällt!

Ska snart iväg och käka lunch med P på table20,  världens godaste mat!! Men tänkte lägga in lite bilder från vår lilla fest vi hade på nationaldagen. Maja, Oliver och William firades, och hela trädgården var full med barn! Vi hade femkamp och åt mormors tårta!

Allt för nu....


Kommentarer
Postat av: Mari / Dalarna

Hej tjejen! Vad kul och läsa din blogg. Ser ju i alla fall att allt är bra med dig. Du får hälsa alla jag vet från mig, tänker mycket på en person i alla fall.
Kram //mari

2007-06-26 @ 11:52:58
Postat av: Linda som gör Nöbbeles hemsida

såg först nu att du skrivit i gästboken på hemsidan jag gör för vår by värends Nöbbele
Är du härifrån ?

2007-06-27 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback