olika former av mig...

Den senaste tiden har jag haft en del olika roller... om vi börjar med fredags...

Fredag - sällskapsemmy - Vi var på öland o firade Linus 20-årsdag. Satt vid vuxenbordet med mormorn, morfarn, mostern, kattis o magnus. var trevlig, social och sällskaplig hela kvällen. Fick ett par glas vin och åt kycklingsallad. När jag o P kom hem kollade vi på Beck - gamen, okej film.

Lördagfestemmy - Jag jobbade på dagen och sålde hyffsat. Hilda o Jennie skämde ut sig på systemet, tur att man inte var med, hihi. Sen skrapade man ihop alla vinslattar man kunde hitta och traskade till Tessan på förfest. Det var jag, hilda, tessan o jennie. Till en början var det lungt o trevligt med lappleken o lite vin. Jag o Jennie vann!! Sen tog tessan fram en dooleys....cencur...cencur...cencur... och sen gick jag o lade mig.

Söndag - bakisemmy - Sov läänge och gott. Kollade sen på en helt sjuk film med P, "Borat" skrattade ihjäl mig några gånger. Vid tre kom far min och hämtade mig, åkte hem till Nöbbele och fick köttbullamiddag! Låg o halvsov i soffan till Arsenal - Man.united. Fick reiki av morsan, snackade med maja och somnade sen...

Måndag - läraremmy - Var vikarie på Dackeskolan, speciallärare i matte minsann, hade tre snabba lektioner, sjuorna och åttorna gick galant, niorna var väääldigt trötta och hungriga och omotiverade! men det funkade. Sen åkte jag hem o åt tomatsoppa och sen gick jag o maja på stan en sväng, o vid sex typ satte jag o patrik oss på bussen till kalmar.

Tisdag - städemmy - Släpade mig till skolan vid nio, var ju obligatoriskt. När jag kom hem var det STORstädning som gällde. diskade, bäddade, tvättade och dammsög bl.a. Det tog sin lilla tid kan jag säga. Plus att tvättHitler stängde av min tvätt när det var tio minuter kvar, bara för att hennes tvättid började kl16.00. Har folk inget bättre för sig eller!? Var klar vid lite i sex och då kom P hem, vi åt tacos o kollade på "Bygglov", "CSI" och "Ett herrans liv".

Onsdag - slappisemmy - Idag har ag inte gjort jättemycket. Tog sovmorgon efter att ha dealat med helena att byta anteckningar, hon kan inte komma imon nämligen. Gick en runda med Q o köpte toapapper och hundmat. Var nere på stan en sväng o växlade pengar åt Ugley, letade blommor, men hittade inga fina. åt mozzarella och kollade Oprah. Sen har jag beställt från H&M, mailat Ann och pratat med Anna. Nu börjar det bli mörkt o jag funderar på o spela sims...å vad det är skönt med en sån här dag. jag ska jobba hela helgen så det behövs!

Akta så ni inte halkar där ute på gatorna för det är riktigt halt!
Pussiluskan
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback