miss i nassen...

Jag ska alldeles snart sova, men tänkte bloggeliblogga en snabbis först. Idag har jag jobbat på Ugley och det var toklugnt trots att det var lönelördag. Jag tror att folk stannade hemma för att de var rädda för att halka o bryta lårbenshalsen eftersom det var isgata i hela stan. Efter jobbet åkte jag o P med jonny o agneta till öland eftersom vi behövde låna kattis bil lite nu, vår är på lagning hos murar-mats o det börjar bli tomt o kylen o frysen eftersom vi inte kunnat handla på en vecka... vi stannade på öland hela kvällen o åt mozzarella o kollade på Lena Philipsson deluxe o Sing-Along... jag får aldrig se På Spåret, det är bara jag i hela kalmar som tycker det är bra.

Imon ska jag jobba på BodyShop, men bara 12-16 så det är lugnt, o på kvällen ska jag, hilda, jennie, josse o tessan kolla på "Allt om min buske" o sen käka en bit... trevligt!!

men nu är det sängen som gäller...
förresten, jag tvingar alla som läser min blogg att skriva en kommentar...hehe
pusselipuss
e.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hihi om jag blir tvingad så får jag väl lämna en kommentar:P Skitrolig film idag, mkt bättre än jag förväntat mig:) Och maten var också vrålgod:D Tack för en mysig kväll så ses vi på fredag då det visst är nån som fyller år?;)

Postat av: Vilda

oj vilka krav du har haha..nu ska jag slänga mig i dushen..tack för en kanonmysig kväll igår...det avr välbehövligt..josse hade mina mössor och vantar..ja hade lagt det i påsen som hennes skor låg i som hon fick av mig..puckohilda...men så skönt att de kom till rätta..så idag har jag kastat snäbollar på jennie med mina vantar och jag har halkat..hehe..stabit hilda...tihi..puss

2007-01-29 @ 16:45:07
Postat av: Vildas mamma

Ok! Då får väl även jag ge mig tillkänna, och visa på att min nyfikenhet ibland driver mig till att "titta in" och se vad som händer i era liv. Kan ju gömma mig lite bakom lärarrollen och skylla på att det är en "studie i ungdomsvärlden idag". Undervisar ju i sådanan ämnen och man måste ju hänga mé.....Kul har jag i alla fall och ett och annat skratt blir det.
Ja den ungdomen, den ungdomen....en härlig tid!

2007-01-30 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback